POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
- Reklamacje z tytułu niezgodności Peruki z Umową Sprzedaży:
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Peruki w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Peruki z Umową Sprzedaży są określone w szczególności przez przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
- Rękojmia nie rozciąga się na wady Peruki, o których Konsument wiedział, w szczególności na te, które Usługodawca/Sprzedający ujawnił w opisie Peruki.
- Zawiadomienia o niezgodności Peruki z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dianalishair@yahoo.com lub też pisemnie na adres: ul. Jana Pawła II 86D, 59 -300 Lubin. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Peruki z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
- W przypadku Peruki objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- W każdym przypadku gwarancja jest wyłączona w przypadku, gdy Klient używa Peruki niezgodnie z jej przeznaczeniem lub instrukcją w tym dokonuje w sposób nienależyty lub nieodpowiedni stylizacji lub koloryzacji Peruki.
- Jeżeli peruka ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Peruki wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
- Ograniczenie wskazane w pkt. 9.1.6. nie ma zastosowania, jeżeli Peruki był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Peruki na wolny od wad lub dokonał usunięcia wady.
- Konsument może żądać usunięcia wady Peruki na wolny od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie Peruki do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- W przypadku uznania reklamacji Konsumenta, koszty reklamacji ponosi Sprzedawca.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Peruki z Umową Sprzedaży:
- Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności Peruki z umową sprzedaży przez okres 2 lat od dnia jej otrzymania.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego z perukami:
-
-
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego z perukami oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego z perukami Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dianalishair@yahoo.com lub też pisemnie na adres: ul. Jana Pawła II 86D, 59-300 Lubin.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.
-